Forum SFV de Cycloop » Fotobesprekingen

Thema februari: je beste foto van 2009

(6 posts)
  1. Inge
    Inactief

In navolging van de geslaagde sneeuwfoto's die we vorige maand hebben zien langskomen willen we nog even terugblikken op 2009. Post hier dus jouw beste foto, of persoonlijke favoriet van 2009!

En omdat het flauw zou zijn om dit topic te openen en er zelf niks in te zetten, bij dezen de aftrap. Al vind ik het eigenlijk vrij onmogelijk om te kiezen, maar van deze foto ben ik in ieder geval het meest blij dat ik 'm gemaakt heb:

2 years geleden gepost #
  2. Anoniem
    Niet geregistreerd

Leuk idee!
    Mooie maar toch ook wel gruwelijke foto, Inge. Ik vind vooral de combinatie vn het roest in het lampen-ding en het roest in het bed erg goed werken.

Het is inderdaad haast onmogelijk een foto te kiezen. Vooral omdat ik eigenlijk pas sinds 2009 écht met fotografie bezig ben gegaan.
    Bij deze dan maar de foto waarmee ik ook 2de werd in de fotowedstrijd ''flower power''. Vind het zelf wel een van mijn betere portretten.

Attachments

1. 3612713551_f3d39fa957_m.jpg (11.4 KB, 1 downloads) 2 years old
    2 years geleden gepost #
  3. Stephan
    Inactief

Mooie foto´s, zeg.
    @Marleen, Dat portret van Anna bevalt me heel goed. Wel terecht tweede prijs bij de fotowedstrijd.

@Inge, des te meer foto´s ik van Beelitz Heilstätten zie, des te meer wil ik een keer daar naartoe. Echt een bizarre foto.

Nu wilde ik eigenlijk zelf nog een foto posten, maar ik kan niet kiezen. Als ik erover uit ben, laat ik het weten. ;-)

2 years geleden gepost #
  4. Tom
    Inactief

@Stephan: misschien moeten we daar eens heen gaan met een groepje mensen dan :P. Lijkt me prima te combineren met een fotobezoekje aan Berlijn :D.

2 years geleden gepost #
  5. Anoniem
    Niet geregistreerd

Ik wil ook echt nog een keer naar Beelitz ja ;)
    Doel is overigens ook wel leuk met een groepje, al loop je elkaar enorm in de weg als je met meer dan een stuk of 5 bent. Al kun je altijd nog opsplitsen. Ik ben er eens geweest en er valt best veel te zien =)

Wat mijn beste foto betreft kan ik niet echt kiezen tussen deze twee
    The Guggenheim
    Consuminimalism

*Oh, die hadden eigenlijk iets kleiner gemoeten..

2 years geleden gepost #
  6. Anoniem
    Niet geregistreerd

Lastig kiezen maar hier is dan mijn inzendig:

smoking new

2 years geleden gepost #

Reageer

Je moet ingelogd zijn om te posten.