@Gesa: leuk dat je je hebt geregistreerd voor ons forum en nog leuker dat je je foto's hebt geplaatst! Ik vind het erg leuke foto's, met name de 1e, 2e en 4e. Mijn favoriet is denk ik nummer 4. De blik van het model op de vierde foto in combinatie met de bloem vind ik erg geslaagd/artistiek. Mooie shot!
Kritiek op foto nummer 3 (de minder van de reeks, als je het mij vraagt) is dat het geheel door al het groen een beetje rommelig overkomt. Daarnaast is het shirt van het model wat overbelicht (is denk ik wel te repareren met de juiste nabewerking).
Over foto nummer 2: om het witte hoekje linksonder weg te halen zonder een uitsnede te maken (te croppen) kun je in plaats van met Photoshop ook met Lightroom aan de slag. Ik denk dat je dit wel voor elkaar krijgt met de 'clone'- en 'heal'-tools in Lightroom. Als je dan toch bezig bent, zou ik de foto sowieso nog even wat croppen zodat het hoofd van het model hoger in de foto komt. Ik heb het idee dat er nu iets te veel 'groen' boven het hoofd van het model zit, en dat het de foto (die al best goed is) helemaal niet verkeerd zou doen om hem iets krapper te croppen aan de bovenkant...
@Joost: de aanpassingen maken de foto's er in elk geval niet minder om. Maar het zullen nog steeds niet mijn favorieten van je serie worden. De foto die je gisteren al hebt nabewerkt en die alleen op Flickr staan (en dus niet hier) is door je extra aanpassingen trouwens wél tot mijn favorieten gaan horen. Dus die mag je hier zeker tonen als je het mij vraagt! Wacht, ik doe het voor je: :P
Foto: Joost (klik voor vergroting)

(had de verkeerde foto geplaatst, op 27-09-2010 om 19:00 vervangen door de juiste)